Priceline Corporate Office

Priceline.com Corporate Office Address

priceline.com Incorporated
800 Connecticut Ave
Norwalk, CT 06854

Contact Priceline.com

Phone Number: (203) 299-8000
Fax Number: (203) 595-0160
Website: http://www.priceline.com
Email: Email Priceline.com

Executives

CEO: Jeffery H. Boyd
CFO: Daniel J. Finnegan
COO: Glenn D. Fogel

Priceline.com History

Priceline was founded by Jay Walker in 1997.  The company was a product of the Walker Digital think tank.

Priceline.com launched in 1998.  Their “name your own price” strategy proved wildly successful using William Shatner as their spokesperson.

In 1999, the company goes public.  One month later, the stock is trading at 10x the IPO price.

In 2000, the company acquires LowestFares.com.  Jay Walker resigns from the company.

In 2007, the company acquires Agoda.

In 2012, the company acquired Kayak.com.

Today, priceline.com is one of the most popular discount travel sites online.

{ 88 comments… read them below or add one }

jennifer Mccullough May 26, 2015 at 10:58 am

Hate this company…… Money hungry sharks!!!…. We need to ban together and get some legal representation and shut them down!!! They take money from hard working citizens without giving good service!!!! This should NOT be a company that’s in existence in the United States of America!!!! The owners should be ashamed to list this as a legitimate company…. In America in 2015 this company does not care about the customers just taking their money !!! Once u book they treat u like scum!!! We didn’t want any money back, just to change a flight date for a child…. And by the way…. They didn’t negotiate any good deal for us!!! Do your homework people… Search for yourselves!!! Would not recommend this company to anyone!!!!! Never ever ever will use them again or Any members of my family!!! Spread the word !!! God Bless

Reply

dana pionto May 5, 2015 at 10:20 am

Hi, I recently had to go to Boston for Pituitary surgery for Cushing’s Disease. I knew I would have a lot on my mind getting closer the the date so I wanted to get everything lined up with hotel and car rentals. Three weeks before I was scheduled to fly out, I booked a mid-size car from Avis through Priceline (confirmation number 49382786US5 ) I bought the insurance for 10 dollars a day as well. When I got to Logan airport, I was offered an upgrade to a Mustang for 30 dollars a day from Maurice, who was dealing with me at the counter. I explained to him that that would be nice, but I can’t really afford it and I was having surgery in a couple days so money was tight, he took a phone call and after he hung up, he said that I could have it for ten dollars a day. I figured I could manage an extra 90 dollars for the trip so I agreed. After he did the paperwork and I signed, I just assumed I was re-swiping my card for the upgrade and confirmation of the original rental. When I got home, I saw two charges for different amounts, one from Priceline for 464 and change, plus the 90 dollars for the insurance, and one from Priceline for 434 and change. I called Priceline about this and they said they would look into it, they came back and refunded me the insurance I took out. It turns out, when I did the upgrade, the insurance I already took out didn’t matter and Avis charged me for full collision at 30 dollars extra a day. Had I have known that was the case, I would have declined the car. Priceline should have something in place to keep scams like this from happening, I was scheduled for surgery in three days, the last thing I was thinking about was having to make sure I wasn’t getting ripped off and taken advantage of. I will never use Priceline again if this is how they conduct themselves

Reply

Pisces off May 5, 2015 at 7:49 am

it makes you wonder whether or not Priceline headquarters is concerned about any complaints that comes their way you call customer service and they sound like a robot unconcerned I’m feeling I’m human now based on their FAQ questions if you would choose to cancel your reservation is this it was committed however Customer Service refuses and yes when you do ask for a supervisor they refused to give you one you ask for corporate office they refused to give you one well when you look up online and under complaints you see a list of the C the CEO COO all the emails are invalid I found one for a senior vice president Customer Service operations whether this person calls back it will be unbelievable I will never use Priceline again I would never refer anybody to Priceline what I will refer is them to the attorney general or office the Better Business Bureau because there’s some kind of fraud going on

Reply

Tamika April 16, 2015 at 10:08 pm

So let me tell you about my horrible experience!!!

I booked a room 2 weeks ago and was very satisfied. 3 days ago your site took $178.00 from my account. It took me 4 hours to find a number that I can call to speak to a live representative. When I finally spoke to someone, they gave me sooooo much attitude and denied the transactions. I saw the transaction on my end. Thank God I blank with Chase. Chase saw the discrepancy and returned my funds right away. I am so disappointed in your company. I have been a loyal customer for 6 years, using your site a minimum of 6 times a year MINIMUM!!! You have just lost a loyal customer and I will spread the word because this was so wrong and to get attitude from your employees while I was stressed was horrific. Your site may have been hacked, who knows? But since your employee was very rude, I am no longer a customer!!

Reply

Chrissy Richards April 15, 2015 at 12:39 am

I am utterly disgusted with Priceline. I just booked a hotel for Philadelphia, PA via the Express Deals. It was booked for a completely different city. After speaking to “customer service” I was told that there would be a 50% cancelation fee if I re-booked through the website. I told the representative that this was unacceptable and I needed to speak to someone else about it. I was then transferred to “customer relations,” I was informed that there was nothing else that could be done to change or cancel my reservation. After I again attempted to describe that this was not the city I selected when I was booking my hotel, I was repeatedly interrupted and told there was nothing that could be done about it. My call had become “unproductive” and was disconnected by the “customer relations specialist.” I called back again to get Ryder (employee ID MALUI0113) who read the notes that were left on my reservation, told me he was unable to disclose the employee’s name that I had previously spoken with, and also stated that nothing could be done since this hotel was “in the shaded area” that it was not able to be canceled or refunded. (Now going back on their initial statement, that there would be a 50% cancellation fee.) Again, I was told that there was absolutely nothing that could be done, and that my call was “unproductive” and then the call was disconnected. All employees refused to give me the contact information for the Executive Office. I told all of the employees I wished to speak to a supervisor or manager and was told this was not possible. What kind of terrible company is this? I understand sales and customer services…apparently no one in this company does, or cares at all about the company’s reputation, or doing what’s right for your customers. I will never use this company again. I will make sure that I tell any person who will listen that I was treated like trash by this company and make sure they do not ever use it either.

Reply

brandon johnson April 9, 2015 at 11:34 pm

We booked a room that said $169 per night and a fee of $73. Once Priceline took their money from my account the reservation confirmation says there is an additional fee of $214 for the hotel, $45 damage waiver fee and on top of that a $26 per person fee to use the hotels beach access, for my family that is $129. So for the $169 I’m paying $650. So i called to cancel the reservation. The first guy couldn’t help,so I was transferred to another in India. He told me I had to cancel by March 11 to receive a refund but i made the reservation on April 9. And when i asked to speak to his boss he told me there was no one there i could speak to and told me to email priceline corporate he refused to give me the phone number to the office by telling me they didn’t have a number to give me. But I could cancel only being charged for one night, but I was only staying one night so i should just enjoy my stay. I hope priceline sees this because tomorrow I will be contacting a lawyer over this. I made the reservation at 10:00am this morning and tried to cancel at 8:00pm. There are laws that protect consumers.

Reply

Sean April 8, 2015 at 1:57 pm

So for two months I have been working to cancel my reservation with Priceline for my car rental, because I found that the company itself would make the reservation for half the price. I have spoken with Priceline several times, emails and phone calls as well as National the car rental company. Now while National is more than willing to cancel the reservation, the funds are held by Priceline, who continuously uses stall tactics, stating “National has to let us know that we can cancel and you won’t be given an answer until after you drop the car back off.” National could research my account and even noted it, but Priceline just keeps stating the same thing, I will get an answer after I use the car and drop it back off, which obviously makes no sense, as they already build me and I used the car. Priceline is a terrible company and any time you call you will get a representative in India reading off a script and sounds incredibly robotic, I will not be using this company and will deter others from doing so as well.

Reply

Joann April 28, 2015 at 10:07 pm

I had the exact same experience with a car rental that i tried to cancel only 6 hrs after making the on line order. Priceline blamed Avis who was more than willing to cancel the reservation. The customer representatives were rude and after 2 hours of calling the last representative hung up on me.

Priceline will not connect you with a manager and charged me when i never picked up the car.

I will never use and/or recommend Priceline to anyone in the future.

Reply

Ray March 5, 2015 at 4:34 pm

Becareful the system changed my dates after an unsuccessful name your own price and than I purcashed the express deal that changed the dates. So I am out 64$ for a room a week later. Call their headquarters at 203.299.8000 ext. 72038417 us CEO Jeff Boyd

Reply

Andrew Anzivino February 1, 2015 at 10:42 am

I booked a reservation for 4 nights and am traveling with 3 guests. The reservation states the room booked can accommodate 2 guest. NOWHERE in the reservation does it disclose that the room would be booked with 1 bed, only that it can accommodate 2 guests. I called to confirm I’d be getting a room with 2 beds and Priceline told me to call the hotel. The hotel(extended stay) told me it will cost an additional $50 a night to get a room with two beds. Priceline and the hotel wouldn’t cancel the order. I will never again book with Priceline and i will slander Priceline’s name across every social media site i can find and i will forever promote to my friends and family to not book with priceline. Priceline is a lieing, cheating, scamming, company that should burn in hell for its misleading practices and terrible customer service.

Reply

Jessica January 30, 2015 at 7:25 pm

You people are scams!!! you never even asked for how many people are in the room for name your own price.. i WILL NEVER EVER buy from you again! you didn’t accommodate my needs at all! i will make sure every single person knows how frustrated you make people and how disrespectful you are! your customer service sucks!
THANKS FOR NOTHING!

Reply

AP January 20, 2015 at 11:33 pm

I guess I am here to join the band wagon of disgruntled Priceline customers, trip number 339-827-682-57. I have used you many times. I doubt that I will use you again, but I temporarily remain optimistic. I have no problem with the hotel I received and probably will enjoy it very much. Where my problem lies is with an email sent me to download your app to my phone. Today I booked a hotel room for two nights in March using the app. I paid very close attention and it was my intent for this trip to purchase the additional insurance in case I must cancel. The app does not allow for this purchase. I, too, spoke with three individuals from the Philippines, Kelly, Chloe, and Shawn. I, too, asked for a supervisor and Shawn instructed me to send a letter to Priceline Corporation in Connecticut. As soon as my hotel was booked, I was on the phone to try to add the insurance. I was referred to squaremouth.com and insuremytrip.com. I was given a standard answer that my trip did not allow me to purchase this insurance. I came home and on my desktop insurance was available for the same trip. That is when I called the second time. My only complaint is that your app is incomplete. Priceline is not allowing the app to do what the website does. Furthermore, when I spoke with Shawn and pointed this out, he was very unsympathetic. The longer I spoke with customer service, the less I understood what was trying to be told me. In fact, the first person I spoke with, Kelly, I had to ask her to repeat herself and several time had to tell her I did not understand her. The standard answer I received over and over, at this point i believe, was because I was not understood in the full context of my question. The relief I am requesting, is that I be allowed to purchase the Insurance that the website allows that the app did not. I do not believe I will even use it. The hotel was a decent price on a weekend that closer to the date will double, if not triple in price due to an event in that area. This is a problem with Priceline, not anything I did not read, nor understand. Let’s see if you wish my continued business over $10.

Reply

serdar cayman January 14, 2015 at 9:55 am

Dear Priceline,
I am a regular costumer. I have a request from you to update a country name.
Kosovo’s declaration of independence from Serbia was enacted on 17 February 2008. Republic of Kosovo has received 110 diplomatic recognitions as an independent state including USA, UK, France, Germany…
It is still not updated at your website priceline.com. It already updated at the competitor websites like ortbitz, kayak….
There is an airport in Pristina, Kosovo (PRN) Could you please update the name of the country.
Thank you,

Reply

Katie Hastings December 22, 2014 at 9:25 pm

How is it possible for a corporation like this one to steal from someone and get away with it? I booked a room for 3 nights at a hotel this week and was unable to check-in due to a stomach flu. I was told it was against policy to give a refund on money I paid well in advance for this hotel room. Your policy on refunds are unjust and should be considered extortion by the law. So now not only did I get the stomach flu and was not able to enjoy my planned vacation, I am also now out $350 of my hard earned money and it’s the week of Christmas. I feel like someone has stolen the money from me and I know who they are but they won’t give it back and there is nothing I can do about it. How’s that for a Merry Christmas? There is no reason I should be penalized for this. What gives you the right to steal someones money from them? I will never use this site as a means of planning any of the numerous vacations I plan to take in the future and you can be sure I will dissuade others from using it as well. You are thieves and non of the justifications you come up with will make what you have done right. You should be ashamed.

Reply

Kayode Mayowa December 17, 2014 at 9:33 pm

Please take ownership of this issue asap
Sent from my iPhone

On Dec 17, 2014, at 8:38 PM, Unc wrote:

Berna,

You are the same person i talked to earlier u were no help i dont want to talk to you or hear a response back from you at all.. Please pass inquiry unto another person preferably your supervisor. You are completely useless and a poor representative. As i told you earlier you idiots will not be satisfied until you learn and hear that i didnt get on any plane or pick up rental car and then maybe you ifiots well be satisfied. As i have stated forward my feedback to someone above you.. I like this email to be forwarded to your Senior VP Darren Huston. You all are bunch of thiefs. I’ve already reported this poor practice to my bank… I look forward to hearing from someone else. do not deny me that right and get me to someone more Professional and Knowledgeable.

Sent from my iPhone

On Dec 17, 2014, at 6:00 PM, priceline.com Executive Offices wrote:

Dear Mr. Mayowa,

Thank you for contacting us regarding your airline and rental car
reservation for Trip Number 18634432042.

We are writing to let you know that we have received your email in our
Executive Offices. We understand that you are requesting to cancel your
reservation. We re sorry; however, your reservation is restricted. This
is cannot be changed, cancelled or refunded.

We reviewed your record and found that your name (Kayode Mayowa) is
listed as the passenger, the rental car driver, and the credit card
holder. In addition, the email address and phone number listed are the
same email address and phone number you used to contact us.

For your reference, a copy of the contract page has been sent in a
separate email. The contract page disclosed the terms and conditions of
your reservation.

If you have further questions, please contact us directly at:
1-866-966-7186. The Executive Office hours are 9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Eastern Time, Monday through Saturday. You will need to enter your Trip
Number, which is 18634432042, when you contact us.

Please note that the number provided above is a United States phone
number, and you may incur toll charges when calling from outside the
United States or Canada.

We are sorry we did not provide you the answers you were looking for and
we thank you for your time.

Sincerely,

Berna Abelida
Executive Offices

Original Message Follows: ————————

Good Afternoon ,
I would appreciate an update on this matter or be pointed to someone I
can
talk to about this matter. One of the executives reps left message
confirming the dates and times of trip I didn’t purchase. I submitted an
escalated a complaint that’s the response I was left on my voicemail
about
an authorized transaction. I need to speak to someone who can handle
this
matter accordingly.

Original Message Follows: ————————

The following comment was submitted via the The Priceline Group website
by Kayode Mayowa [****@gmail.com].

I have spent the last two days in contact with your corporation battling
over an authorized charge and trip I did not make. I’ve gone back in
forth with your company through emails 10 times and spent two hours and
thirty minutes on phone call with your company. I didn’t book this trip
that your company is claiming I booked. Quite frankly, this fraud. Your
employees have been completely rude and unwilling help with this matter.
I spoke with a Customer Rep yesterday that transferred me to a
supervisor. The supervisor I spoke to did not listen to anything I had
to say. Since she was unwilling to help I asked to speak to her Boss and
she told she doesn’t have a Boss and that I can’t speak to anyone else!
After going back and forth with her because I believe that can be the
case she was someone she reports too. She later said she does have a
boss however I can’t speak because they’re not available. Furthermore,
she told me in order to continue to dispute this matter I would need to
send another email… I asked why would continue to dispute in email if
they sent me an email ask to call to speak a consultant about the
matter… I gave her the email address that I was receiving emails from
which was airline@service.priceline.com and she said that address
invalid.. Continued Here’s the last email I received from that email
address: Dear Customer In order to better assist you, we have made
arrangements for you to speak with a Customer Care Consultant. Please
call our Customer Service Department at 1-800-657-9168 (when calling
from the United States/Canada) or +44 (0)20 7136 8462 (when calling from
anywhere else). When you call this number, you will need to enter the
following information: Your request number 1863-4432-042. The supervisor
then told me that’s not the right email address and then told me I would
need to email Corporate Headquarters but she couldn’t provide me with an
email address or phone number to contact your Corporate Headquarters.
She was unwilling to do anything but pass the buck down and not give me
answers to what I need done. I have never and never will use priceline.
This matter needs to be addressed. I didn’t authorized this transaction
and it needs to be canceled. Additionally, they stated I signed off on
it…. Plus, My middle initial is displayed on my card which the agent
said wasn’t on the reservation. Someone needs to address this matter
ASAP and I will keep fighting this until the right thing is done. Good
Afternoon , I would appreciate an update on this matter or be pointed to
someone I can talk to about this matter. One of the executives reps left
me a message confirming the dates and times of trip I didn’t purchase. I
submitted an escalated a complaint and that’s the response I was left on
my voicemail about an Unauthorized transaction. I need to speak to
someone who can handle this matter accordingly. II called the number
back and again they’re telling me the same stuff. You won’t be satisfied
until you find out THAT I did not board a plane or RENT A CAR! This
NEEDS BE ADDRESSED and I’m not going to stop because APPARENTLY
Organization is running a corrupt BUSINESS PRACTICE I also sent a
message to Flavie.lemarchand-wood@priceline.com,
Leslie.Cafferty@pricelinegroup.com, press@priceline.com

The Priceline Group
800 Connecticut Ave
Norwalk, CT 06854
Shareholder.com does not review, approve, filter or alter the contents
of comments submitted by our clients’ customers. Shareholder.com does
not warrant or otherwise assume legal responsibility for the comments
received by it on behalf of its clients. We advise our clients to assess
whether such review, approval, filtering or alteration is advisable and,
if so, to perform such actions at their own discretion.

NASDAQ OMX 235 Donald J Lynch Blvd, Marlborough, MA 01752 | 800/990-6397

Reply

Daniel Engeldrum November 24, 2014 at 4:19 pm

I’m only going to say this ONCE. I want my MONEY BACK!!!. I booked a motel through you guys on Nov. 17, 2014 through the Econo Lodge and was not able to stay there because of your RIDICULOS SMALL WRITING photo id requirement. And because I did not have photo id (some people don’t) I was not allowed to check in. This is totally and utterly not ACCEPTABLE!!! After talking to one of your customer service representatives I was confirmed I would get a FULL REFUND (still waiting). Now I believe you guys have heard that the customer is always RIGHT. RIGHT. So, refund my money now so we don’t have to go through this LEGALLY.

Reply

Justin Winans November 12, 2014 at 4:52 pm

We would like to set up a meeting with your corporate public relations representative to discuss coming into your facilities and presenting all that the Edge Fitness Clubs have to offer. A few of your associates came into our club requesting we do so. Please feel free to contact me at the aforementioned email or call (203) 849-***.

Best regards

Justin

Reply

david ashley October 29, 2014 at 8:26 pm

ITINERARY #217-157-450-03

I purchased a round trip ticket from ORD to LAX on 10/21. I live in LAX so that was a mistake. I cancelled the trip and priceline agreed to keep half until a purchased another ticket.

I purchased the correct ticket on 10/28, for $490.12. Instead of charging me $310.18 and 179.94 (which equals to $490.12, they charged:

$310.18
$310.18
$310.18
$179.94
$179.94
So instead of charging me $490.00, they charged me $1290.42!!!
Thats $800.30 MORE than what they were supposed to charge. In the mean time, the agents tell me the same thing….”wait until tomorrow” but when I do, they charge me ANOTHER $490.12.

Now, I’m getting OVERDRAFT CHARGES FROM MY BANK, who says that they CAN’T STOP IT!
Itinerary #217-157-450-03

Reply

Michele Woltemath October 26, 2014 at 11:24 pm

THE WORST EXPERIENCE! WE WILL NEVER USE PRICE LINE AGAIN AND WILL NOT STOP UNTIL THIS MATTER IS RESOLVED. All we are trying to do is a receive a credit for at least a future travel package from a previous package booked that we are NOT going to use…. We have been dealing with this for months… I can not believe a company of this stature would treat customers like this.

Reply

The Mallins October 26, 2014 at 12:35 pm

We just tried to book a trip to Disney World using priceline I put in the dates and 3 adults 2 children ages 2 and 6 and 1 room we want a suite hotel and we wanted a package deal. I hit the submitte button then the next screen said can not complete search too many people. So I called the 1-800 number. So a customer service rep answers the phone I preceeded to explain the problem she did not understand my request at all after the 5th time I asked for her supervisor and she also did not understand that we are 3 adults 2 children and I wanted a package deal in a suite hotel. After I explained another 5 times that the Web site would not allow me to search u his and to call. Simon I asked the supervisor what country did I get bounced to she told me the Philippines. You got to Be Kidding me. News flash corp. Keep your call centers in the United states because other countries do not seem to understand us Americans nor our culture they don’t understand what a package deal means and by the way when I called a specific suite hotel chain they had no problem accommodating 3 adults and 2 children in a one bedroom suite. So keep in the untied states cheap corp. People.

Reply

Leave a Comment

Want to make sure Priceline.com sees your comment or complaint?

Share your experience to get more attention:

Previous post:

Next post: